۳ پاسخ

من برزویه سزارین کردم خیلی عالی بود همه چی عالی پرستار و بیمارستان هر چی بگم کم گفتم
بسکی و دوست ندارم

بیمارستان بسکی سزارین آزاد40تا46میلیون...بروزیه آزاد چقده؟

واویلا هزینه طبیعی بدون بیمه چقدع؟

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری