۱۴ پاسخ

من گذاشتم تو حموم ولی پسر اصلا حاضر نشد استفاده کنه ،میرفت همینجوری می‌نشست کارشو میکرد

البته حدود 3 ماه پیش تلاش کردیم قبل فوت پدرم الان جدیدا هرازگاهی دست به باسنش میزنه میگه ای پیف چند دقیقه بعدش میبینم دستشویی کرده

زینب من گرفتم ولی آمادگیشو نداره هنوز .و گذاشتم تو دستشویی.دستشوییمون بزرگه

یه رابط توالت ایرانی هست دیجی کالا داره. بنظرتون اون بهتره؟

نوچ نگرفتم پاتی در واقع توالت فرنگی هست من‌شخصا خودم از توالت فرنگی استفاده نمیکنم که به بچه یاد بدم ...

دیگ عصبی شدن مامان تو پروسه ترک پوشک چیز طبیعیه عزیزم بچه من ک اصلا ننشست روش

منم گذاشتم داخل دستشویی جیش حتما باید بشینه روی اون
پی پی که فعلا اصلا همکاری نمیکنه 😇

تو دستشویی بعدم دستشو میشوره

ما دستشویی مون نسبتا بزرگه گذاشتم داخل دستشویی

دختر من یکی معمولیش رو تو سیسمونیش داشت اما راحت نیست اصن استفاده نشده

من چون دستشوییمون تو حیاطه گذاشتم دم در حموم

من گذاشتم توی راهرویه دستشویی دستشویی مون بزرگه

پسر من داره، ولی خب اصلا باهاش ارتباط نگرفت!

بزار جلو در دسشویی نزار تو

سوال های مرتبط