امانا آغوشی کاربرد داره؟چه مارکی خوبه؟

۵ پاسخ

۴۰ روز اول کاربرد داره فقط. الان واسه پسر من بلااستفاده مونده دیگه

من اینفانتینو دارم بچه رو میذارم توش خوبه ولی زیاد کاربردی نیس کلا

من دوتا دارم 😁 ولی در کل برای کسی ک بلد نیست بچه رو بغل کنه خوبه من خودم استفاده نکردم اما مهمونی کسی میاد یا بچه کوچیک میخواد بغل کنه میزارم داخلش .‌

ن عزیزم برای ماهای اول ک بچه کوچیکه خوبه هرچی بزرگ‌تر شه سختر داخلش میمونه وبیشتر ب گردن و کمر شما فشارمیاره و اصلا خوب نیس

من میخاستم بگیرم همه گفتن کاربرد نداره نخریدم
ولی یکی از دوستام قراره برام بیاره استفاده می‌کنم اگر کاربردی بود میگم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی