۴ پاسخ

نه ورم دوتا اوکیه
یدونه نه

این یک علامت خطره برو دکترحتما

ن طبیعی نیست دکتر ب من گفت این جوری شدی حتما مراجعه کن

من پای چپم بیشتر ورم داشت رفتم ازمایش ادرار ۲۴ ساعته دادم هیچی نبود الانم ورمش خوابیده کلا برگشته به حالت سابق

سوال های مرتبط