یه شب قبل میزارم یا چند ساعت هم که شده میزارم تو آب نمک و زردچوبه
بعدش با کره و زعفرون سرخ میکنم اول
هویج و پیاز و فلفل دلمه و ادویه با رب گوجه یا رب انار تفت میدم مرغارو میچینم روش آب جوش میریزم نهایت۳ساعت بپزه
با کلی ادویه و زعفرون رب فلفل دلمه میزارم میپزع بعد ک یکم آب داشت مرغارو تو روغن داغ سرخ میکنم طلایی آبشم جدا میبرم سرسفرع
منم همیشه درگیر این موضوعم
مرغ و از شب قبل توی آب نمک و یکم سرکه سفید میذارم هم خونابه هاش میره هم نرم تر میشه...بعد آبش و میریزم میذارم تو آبکش آبش بره .. پیاز زیااااد خلالی خورد میکنم میریزم کف تابه مرغ و نمک و فلفل و زردچوبه و زعفران میزنم میچینم رو پیاز بعدش سیر بوته ای میذارم داخلش و آب لیموترش و کره میریزم با شعله کم چند ساعت میپزه پشت و روش میکنم و در آخر پیازهای کاراملی و مرغ اکبر جوجه ای خوشمزه آمادست🍗
مرغو بدون روغن سرخش میکنم تو تابه
وقتی سرخ شد روغن میریزم پیاز رنده با خلالی زیاد تفت میدم
یکم سبک شد ادویه نمک فلفل سیاه زردچوبه و پودر سیر میزنم
مرغمو میچینم روش
فلفل دلمه و هویجم میندازم
یه لیوان رعفرونم دم میدم میریزم روش درشو میزارم جوش اومد زیرشو کم میکنم
بسیار عالیه شوهرم همیشه میگه خیلی خوب میشه♥️😁
من خیییلی روی بوی زهم مرغ حساسم
با این روش عالی میشه
مرغو با دوسه تا پیاز بزرگ خورد شده یا یه پیاز بزرگ رنده شده دوسه قاشق روغن، نمک و زرد چوبه و فلفل سیاه میذارم بپزه
بدون آب چون خوش آب میندازه
بعد ک پخت هم میتونی سرخشون کنی رب و دارچین تفت بدی بهش اضافه کنی.
یا زعفرون و کره
که اون آب پیاز زعفرونی میشه سسش
واقعا عالیه
مرغو آبپز میکنم یکم بعد تو روغن سرخ میکنم ادویه میزنم .پیاز رنده شده. فلفل دلمه .هویج و سیر و گوجه خورد شده رو میریزم و تفت میدم.رب میزنم و زعفرون و آب میریزم. هرموقع هم پخت و آبش رقیق شد خاموش میکنم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.