معمولی میبندم
خیلی خیلی سخت و بوداره😂آخه با این سنگینی مگه میشه عرق نکرد .همش لباس عوض میکنم دوش میگیرم اما انگار ن انگار...
من فعلا نمیپوشم چون باعث میشه شیر برگرده
من فعلا نمیپوشم
از 1 ماهگی راحتتر میتونی بزنی
نزنی هم هی شیرت میره لباست خیس میشه
هم زیر سینه ت عرق سوز میشه
نمیپوشم خفه میشم
یه سایز بزرگ تر می بندم، به تدریج نرم تر می شه
۱ماه دیگه خوب میشه سینه هات
تو خونه اصلا نمیپوشم فقط برا بیرون استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.