۸ پاسخ

معمولی میبندم
خیلی خیلی سخت و بوداره😂آخه با این سنگینی مگه میشه عرق نکرد .همش لباس عوض میکنم دوش میگیرم اما انگار ن انگار...

من فعلا نمیپوشم چون باعث میشه شیر برگرده

من فعلا نمیپوشم

از 1 ماهگی راحتتر میتونی بزنی
نزنی هم هی شیرت میره لباست خیس میشه
هم زیر سینه ت عرق سوز میشه

نمیپوشم خفه میشم

یه سایز بزرگ تر می بندم، به تدریج نرم تر می شه

۱ماه دیگه خوب میشه سینه هات

تو خونه اصلا نمیپوشم فقط برا بیرون استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان الینانورا مامان مامان الینانورا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی