غذای کوچولو اندازه انگشت که بتونه دستش بگیره ولی بافتش باید نرم باشه که تو گلوش گیر نکنه
خیلی زوده اصلا نده باعث خفگی میشه من هنوز ب دخترم خیلی ندادمیکبار یا دوبار دادم ب نظرم برای دختر منم هنوز خیلی زوده
یعنی غذایی ک نوزاد با انگشتاش برداره بخوره خودش ولی آخه انگشتی واسه این سن زوده ک من هنوز لعابدار ک آبکی میدم
مثل توپک خرما یا برنج شفته شده توپکی یا میوه و یا سبزیجات با برش های ایمن
دخترمن از همون 6 ماه دیگه انگشتی خورده
منظور مثل پنكيك
تيكه هاي هويج پخته
تيكه موز
تيكه كوكو سيب زميني
منظورش ايناس ولي بنظر من زود ك
مثلا هویج بخارپز برشش جوری باشه که تو دستش جا بشه...
منم نمیدونم وآله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.