از دو سال ب بعد بهتره ک بره چون بچه یکم حساسه و توجه میکنه الان من پسرمتو حموم همش حواسش پرت سینه هایه منه
من پسرم با باباش میره
پسر مننمیره اصلا شوهرم انقدر دست پا چلفتی که نمیتونه حمومش کنه خخخ
پسرمن بیشتر از یکساله با باباش میره حموم
شوهر من ک نمیبرتش میگ حوصله ندارم 😑
پسر من از یه سالگی با باباش میره .راحت شدم
بچه من همیشه با باباشمیره ...بعضی اوقاتم با من میاد
من اصلا دلم نمیخواد با شوهرم بره،چون اصلا بلد نیستن خوب بشورن بچه رو که،همینجوری اب میزنن میارن بیرون،ولی عمه من بچه هاشو از همون نوزادی میداد دست شوهرش بشوره دوقلو هستن بچه هاش
شوهر من ازاول میبره
پسر من از وقتی ک ب دنیا اومده با باباش رفته فقط من سه بار بردمش
از ۳ سالگی
پسر من چند ماهی میشه با باباش هم میره
2/5*3 سال بیشتر سمت باباش بفرست اخلاقش مردونه بشه. اونجوری ظریف و زنونه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.