من دکتر کرم محافظ پا فیروز داد .الانم هرسری پوشک تعویض میکنم میزنم .از بقیه کرم ها که گرون ترنقیمتشم مناسب تره
فیتوکید خیلی خوبه
نمیشه دقیق گفت، برای ما سودوکرم و کالاندولا موثر نبود، سوختگیش با داروهای پزشک خوب شد ولی بعد از اون آردن آبی میزنم خیلی خوبه، برای درمان سوختگی آردن قرمز هم میگن موثره
سودوکرم
سودوکرم
میگن سودوکرم عالیه، ولی نه برای روزمره
البته با کالاندولا قاطی کردم
من دیشب پسرم بدجوری سوخت بخاطره یبوستش اردن زدم خیلییی خوب بود
من زینک و کالاندولا رو قاطی کردم زدم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.