۳ پاسخ

چند گرفتی؟

اره عالیه پا دخترم خون میومد زدم خوب شد

اره خیلی خوبه و سدوکرم برای زمان سوختگی هس و نمیشه برای پیشگیری استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان قند و‌ نبات مامان قند و‌ نبات ۴ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی