۵ پاسخ

منم انگشتان دست راستم بیحسن شبا تو خاب هم خیلی درد میکنن

من انگار ام اس گرفتم تموم بدنم بی حس

عزیزم از گردنته

میگرن نداری؟

احتمالا کمبود اهن

سوال های مرتبط