سلام دوستان سنو من همه چیزیش خوبه یا ن

تصویر
۸ پاسخ

راستی منم یه روزبعدتوزایمان میکنم البته من سزارینم

رشدش خوبه ولی چرا کم زده نمیدونم

من 32هفته2150زده شایداشتباه نوشته

الان چی بخورم برای وزنش

من ۳۳ هفتع ۱۷۰۰ بود گف کمع پودر لیدی میل نوشت ۳تا مکمل جدا خودمم دیگع رژیم و رعایت نکردم روزی یدونع بستنی میخورم با خوراکیا و اینا😬

36 هفتع ۱۶۰۰ وزنش

وزنش کمه

وزن بچه چرا کمه الان از من ۲کیلو هس

سوال های مرتبط

مامان محمدامین،مهوا🥰 مامان محمدامین،مهوا🥰 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 روزهای ابتدایی تولد