راستی منم یه روزبعدتوزایمان میکنم البته من سزارینم
رشدش خوبه ولی چرا کم زده نمیدونم
من 32هفته2150زده شایداشتباه نوشته
الان چی بخورم برای وزنش
من ۳۳ هفتع ۱۷۰۰ بود گف کمع پودر لیدی میل نوشت ۳تا مکمل جدا خودمم دیگع رژیم و رعایت نکردم روزی یدونع بستنی میخورم با خوراکیا و اینا😬
36 هفتع ۱۶۰۰ وزنش
وزنش کمه
وزن بچه چرا کمه الان از من ۲کیلو هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.