۴ پاسخ

نه واسه من ک تا خوابیدم گفت پاشو تموم شد

من بخیه طبیعی کشیدم درد نداشت اصلا شما سزارین بودین راحت تری فکر کنم

نه بابا یه لحظس ۱ثانیه ای همین

نه اصلن

سوال های مرتبط