۴ پاسخ

چقد گرفتین عزیزم این شیردوش؟

من دارم مارکش این نیست واقعا عصای دستم بود شیر دوش برقی

من دارم این مارک نیست
ولی خیلی راضیم

خوبه دیگه شیردوش برقی

سوال های مرتبط

مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی
مامان پناه 
خانم مامان پناه خانم ۱ ماهگی