شیرینی جان نخور،مایعاتم کمتر بخور
خطر پارگی کیسه آب هست
حتما قندتونو چک کنید
من ۲هفته اخر قندم بالا رفت آب دور جنین زیاد شد
و کیسه آبم پاره شد
آب و مایعات و کمتر بخور
شیرینی جاتم نخور
هیچی نیست نگرون نباش ، برا منم از ۲۷ هفته در بالاترین حد نرماله ، یعنی فعلا نرماله .
دیگه آخراشی جای نگرانی نیست . فقط حواست به حرکتاش باشه
اگه کسی تجربه ای داره بگه. منم چند روز قبل سونو دادم دکتر گفته آب دور جنین زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.