خانما اسم ارکان یا دیار کدوم خوبه؟

۶ پاسخ

ارکان واقعا شیکه

ارکان یاخچدی

دیار بنظرم خیلی قشنگتره

هر دو قشنگن ولی ارکان رو بیشتر

دیار 👌😍

دیار قشنکه ارکان تو زبون ترکی با همون تلفظ ها قشنکه تو فارسی قشنگ نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه👼 مامان جوجه👼 ۸ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی