احتمال زیاد میکروب معده داره
شاید رفلاکس داره
دختر منم همینطور بود
چرا یه دکتر نمیبری یک هفته زیادنیس
ببرش معاینه کنه
من بردمش دکتر اونم یهوو چند روز میگفت دلم بعد من فک کردم شوخی داره دیدم دیگ گریه کرد بردمش معاینه کرد بعد گفت گوارشش بهم ریخته دارو داد الان بهتر شکر خدا
ایشالله پسر شماهم خوب شه
یبوست نداره
دقیقا کجای دلشه
نبات داغ و عرق نعناع ،البته ببین راست میگه یا میخواد جلب توجه کنه، کمبود مجبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.