هفته 39 کیسه آبم پاره شد ساعت10رفتم بیمارستان 2سانت بودم 5بعد از ظهر زایمان کردم
برای من دو هفته ۲ سانت بود
بعدش دردم گرفت که رفتم با امپول فشار طول کشید زایمان کنم
۳۸ هفته بودم کیسه ابم پاره شد ساعت ۱۱ صبح ساعت ۱ بستری شدم ساعت ۴ربع زایمان کردم
من کیسه آبم پاره شد ساعت ۳ صبح دوسانت بودم
تا ۱۲ظهر روز بعد زایمان کردم
درد نداشتم با آمپول فشار زاییدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.