۴ پاسخ

هفته 39 کیسه آبم پاره شد ساعت10رفتم بیمارستان 2سانت بودم 5بعد از ظهر زایمان کردم

برای من دو هفته ۲ سانت بود
بعدش دردم گرفت که رفتم با امپول فشار طول کشید زایمان کنم

۳۸ هفته بودم کیسه ابم پاره شد ساعت ۱۱ صبح ساعت ۱ بستری شدم ساعت ۴ربع زایمان کردم

من کیسه آبم پاره شد ساعت ۳ صبح دوسانت بودم
تا ۱۲ظهر روز بعد زایمان کردم
درد نداشتم با آمپول فشار زاییدم

سوال های مرتبط