۸ پاسخ

تکون میخوره مثل نبضه و ترکیدن حباب زیر ناف بیشتر چپه صب تکون میخوره میخابه گاه غروبا شبام میخوره باز شیرینی بخورم بیدار میشه وول میخوره.😍

برامن تکوناش سمت راست زیر شکممه گاهیم بالاتر
درد زیر شکمم دارم تقریبا همش
نمی‌دونم متوجه نمیشم شکمم روبه پایینه یا بالا
تکونایه نی نی شما کجاس

علائمم چیز خاصی ندارم فقط گاهی اوقات نفس تنگی و سنگینی

من هنوز درحد نبضه حرکت واضحی حس نکردم هنوز

پسر من از صبح استراحت میکنه و ساعت ۱۲ شب ک میشه یادش میاد انرژیشو تخلیه کنه🤭

من تو پهلو و اطراف ناف سمت راست حس میکنم
شکمم رو ب بالا هست

برا مم مثل نبض هست نمیدونم همونم حرکته یانه
مال شما چجوریع حرکتش

برای من ک هنوز اصن تکونم نخورده خیلی منتظرم😅

سوال های مرتبط