برو ان اس تی بگیر
منم تو این هفته همینجوری بودم ولی رفتم بیمارستان اوکی بود
وای دقیقا منم همینطور
تکون میخوره ها اما به نسبت روزهای قبل که خیلی شیطون بود اونجوری نیست
همون ساعتی ۴ حرکته
فک کنم نرماله چون جاش تنگ میشه. ولی به دکترتم بگو.
خب برو بیمارستان عزیزم خدایی نکرده خطرناک نباشه
عادی
فکر کنم طبیعی باشه تو این هفته ها منم اصلا حس نمیکنم
سریع برو بیمارستان دوروز کم شده و. تو تازه سوال میپرسی😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.