سلام بچها میگم شماهایی ک جفت قدامی هست از کی حرکات بچه رو حس کردین؟

۱۳ پاسخ

۲۴ هفته

منم قدامی ولی از ۱۶ هفته حس میکنم

۱۶ هفته حس کردم ضعیف بود و مداوم نبود از ۲۰ هفته مشخص تر شد

آخر 21

من از ۱۷ هفته مثل نبض ریز میزد ۱۹ هفته ب بعد قشنگ حسش کردم الان دیگه دستمو رو خط سزارین میزارم قشنگ مشخص میشه ضرباتش

حرکاتشو من از دیشب تاحالا حس‌میکنم مثه ماهی ولی خیلی کم با تمرکز

من از ۲ هفته پیش حس میکنم ٫ ولی امروز اصلا حس نکردم ٫

از ۱۷هفتگی شکم اول هم هستم

۲۲ هفته

۲۲ هفته کامل

من چون بچه دومم از 17

۲۱ و ۳ روز

من از ۲۳ ۲۴

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان zahra مامان zahra هفته سی‌ویکم بارداری