سلام مامانا چکار باید کرد کیسه آب پاره بشه؟

۵ پاسخ

خودتو می‌خوای گرفتار بیمارستان کنی

الان نههههه،هزارتا مشکل بعد از دنیا اومدن،بچه ت داره
کلی باز بخش نوزادان باید بمونی.الان نههه،۳۸هفته

پیاده روی طولانی

نمیدونم اگه فهمیدی بمن ام بگو

برو زایشگاه تا معاینه ات کنن،مگه دیوانه ای ؟؟تو‌این هفته؟

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی