نه عزیزم این چه حرفیه اتفاقا واسه خودش خوبه هم اجتماعی میشه هم سرش گرمه.اصلا به خودت حس بد نده.بچه ها باید مستقل باشند.
عزیزم چه اشکالی داره بالاخره امسال هم میره پیش ۲،منم شاغلم پسرم هرشب بهم میگه فردا نرو سرکار ولی زندگی خرج داره اون بچه اس فعلا متوجه نمیشه بارها واسش توضیح دادم اگه نرم سرکار پولی هم نیست خرج کنی گفتم الان همه چی میخری با پولیه که از کارکردن بدست میاد، بالاخره کم کم قانع شد ولی بازم گاهی وقتا میگه نرو سرکارپیشم بمون
با خودش حرف بزن بگو دوست نداری بری مهد ببین چی میگه
اکثر مهدها همینع،اتاق کوچیک،درکنارش اتاق بازی و حیاط بازی دارن،شهربازی ک نیس ازصبح تاظهر،خلاصه ی چندتا نقاشی کنارهم میکشن،خمیربازی میکنن،مربی ۴ تامطلب مفید میگه براشون
ببین اگر از مهد که میاد حس و حالش خوبه یعنی بهش خوش میگذره و نباید نگران باشی و عذاب وجدان بگیری
مهد عالیه برای بچه ، اون تعامل اجتماعی که با همسناشون و مربیاشون برقرار میکنن، آموزشهایی که میبینن، فعالیت بدنی و … حالا اگر محیطش خوب نیست میتونید مهد بهتری بگذارید اگرم خوبه سخت نگیرید. من دو ساله دخترم مهد میره و واقعا مثبت ترین کار زندگیم بود
عزیزم اکثرا مهد ها ی اتاق کوچیک هستن واسه دخترم اینا هم همینطوره
واقعا دوراهی سختیه😔
مهدپسرمنم یه اتاق کوچیکبود.چه ربطی به اتاق داره اصلا فکرنکن
شرایط زندگی آدما فرق داره ولی من هیچوقت بچمو مهد نذاشتمو نمیزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.