بچه ها شما هم یهو از داخل داغ میشید احساس تب میکنید؟ ولی سردتونه ؟

۴ پاسخ

منم همینجوریم ینی اینجوری بگم انگار سرما بخوری تب و لرز داری و بدنت بی حاله من همش اینجوریم

منم اینجوریم 🥹

آره عزیزم نگران نباش طبیعیه

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 💙 مامان معجزه خدا 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری