لیکو زینک بده روزی ۵ سیسی
اشکال نداره کم میخوره وعدههای غذاشو بیشتر کن
دختر منم همینجوریه تا میخوره تند تند میچپونم تو دهنش مثلا هربار دو سه تا سیب زمینی میکنم تو دهنش تا بخوره
عزیزم ببین دختر من بد نیست اشتهاش مثلا یه بشقاب کوچیک ماکارونی میخوره اما برنج اصلا لب نمیزنه، چیزایی که دوست داره براش درست کن
دختر منم قبلا خیلی خوب بود از ۱۱ ماهگی اینجوری شد
من با فیلم تلویزیون بهش غذا میدم در حالت عادی دهنشو باز نمیکنه 😑
واااای بلخره یکیو پیدا کردم مثل بچه من باشه دقیقا بچه منم همینه اصلا هیچی دوس نداره خیلی تعجب میکنم مگه میشه هیچی دوس نداشته باشه؟مثل بچه شما سیب زمینی سرخ شده ۲ تا دونه میخوره و میره واقعا فکر و ذکر شب و روزم همینه
شربت ویتان روزی ۲.۵ سیسی بعد صبحانه
یا شربت مولتی ویتامین زینک پلاس پدیابست روزی ۲.۵ سیسی بعد از صبحانه
یکی از این دوتا بده..برا اشتها عالیه...اینارو اگ دادی مولتی دگ نده.
وای من دیوانه شدم از بس دخترم غذا میخوره اصلا سیرمونی نداره تو یه ۲۰ دقیقه ۴ تا لیوان اب نیوه میخوره اصلا یه چیز عجیبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.