۷ پاسخ

گرفتارشدیم از دستشون
نه میذارن پوشک کنیم
نه میشه بدون پوشک بود

دقیقا دیروز همین وضع و داشتیم
گفتم یکم باهاش تمرین بکنم ک اگه یاد بگیره
پوشک و باز کردیم رفت تو قصری جیش کرد
دوباره رفت اتاق نذاشت پوشکو
آخرم پی پی کرد تو خونه کنه بیچاره رفتم ی لقمه درست کنم بخورم ناهارم بود مثلا .ک تا منو دید پاهاشو گذاشت روش فرار کرد کل فرشمو جمع کردم باید بشورم

دقیقا دیروز همین وضع و داشتیم
گفتم یکم باهاش تمرین بکنم ک اگه یاد بگیره
پوشک و باز کردیم رفت تو قصری جیش کرد
دوباره رفت اتاق نذاشت پوشکو
آخرم پی پی کرد تو خونه کنه بیچاره رفتم ی لقمه درست کنم بخورم ناهارم بود مثلا .ک تا منو دید پاهاشو گذاشت روش فرار کرد کل فرشمو جمع کردم باید بشورم

پسر منم ...دیگع باید کم کم شروع کنی از پوشک بگیری

منم آرسام خیلی گریه میکرد موقع پوشک کردنش یا همش میخواست درش بیاره
الان ۳ روزه بازش کردم
هر ربع ساعت میبرم دسشویی میشینه جیش میکنه
پی پیم میکنه
امروز خداروشکر خطا هم نداد
بعد هر بار اینکه میره دسشویی براش. ژله کوچولو گرفتم بهش جایزه میدم
مواقعیم خطا میده دعواش نمیکنم بازم میبرمش دسشویی
فقط موقع بیرون رفتن پوشکش میکنم

من که از غصه این کارش گریه میکنم اعصاب برام نمونده مخصوصا تو جمع گیر میده

پسر منم اینجورم دربیار گناه داره بعضی وقتا هم دستشویی نمیکنه ولی چندباری هم شده تو خونه دستشویی کرده ولی چون هوا گرمه تو پوشک عرق میکنن گناه دارن من بعد از دستشویی کردنش یه تایمی بازش میذارم

سوال های مرتبط