میوم چیه عزیزم
منمیوم ۲۵ سانتی داشتم همراه سزارین دراوردم
میگه که اصلا نباید به فیبرم دست زد. ولی من دیدم که فیبرم بزرگ رو حین سزارین برمی دارن. خودش میگه ریسکش بالاست
اره مجبورم. با دکتر م شیراز مشورت گرفتم. خیلی پیره. و سابقه کار زیاد داره. میگه طبیعی بیار سزارین صلاح نیست. ولی می ترسم از طبیعی.
مامان تیارام دکتر به شماچی گفت ؟ سزراین می تونی بشی
اره شیرازه
مامان رادمان جون شما دکتر بهتون چی گفت. ای خدااا کجا برم
برای من روی دیواره رحمم هست ۹ سانتی و ۳ سانتی دکتر گفت سزارین هم نمی تونی بشی. نع فیبرم رو برمی داره نه سزرارین نمی دونم تکلیف چیه. میگن طبیعی. اونم نمیخام. شیراز دکتر خوب سراغ ندارین؟؟
تو سزارین برمیدارن اصلا هم متوجه نمیشی
من کیست بزرگی دارم
دیروز سونو بودم دکتر گفت میومت بزرگ شده احتمالا طبیعی نتونی چون نزدیک دهانه رحمته حالا باید برم پیش دکتر خودم ببینم چی میگه ولی قبلا پرسیدم گفت برنمیدارم ممکنه خونریزی کنه دیگه حالا نمیدونم😑
برای من قراره بردارن
من دارم ولی زایمانم طبیعیه گفت چون خونریزی زیاده تو زایمان سزارین هم بودی دست نمیزدم بهش
از منم یعنی بیرون بود یعنی جاش جوریه که خیلی کاری به بچه نداره ولی بزرگ شده گفت ممکنه تو عمل نذاره بچه رو برداریم پس اول باید میموم و برداریم
دکتر کن گفت خیلی کوچیکه و بیرون رحمته مهم نیست اصلا وجودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.