سلام مامانا کسی بوده که با وجود میوم سزارین کرده باشه؟

۲ پاسخ

آره من تا دلت بخاد فیبرم و میوم دارم سزارین کردم دکترم درنیاورد گفت خونریزی میکنه ولشون کن

من خارج رحمم میوم دارم
سزارین شدم یبار و الآنم مشکلی نیست البته

سوال های مرتبط