من با اینکه بریچه همیشه زیر شکمم سکسکه شو حس میکنم از اول
من اکثر اوقات یا زیر شکم یا کنار کشاله رونم حس میکنم
همه نبض ها سکسکه نیست از من بریچه ولی تو لگنم گاهی مثل نبض میزنه
برا منم سواله بچم سفالیکه ولی هردفعه ی جا نبض میزنه
سکسکه چجوریه؟من از حرکت تشخیص نمیدم سکسکه رو
سکسه چطوریه آخه من ی لرزشی زیر نافم حس میکنم ولی هر دفعه ی طرف
من بچم سفالیک فقط سکسکش از زیر شکمم میاد
من که همیشه سمت راست زیرشکمم حس میکنم بچمم سفالیکه سونو هم دستگاه رو گذاشت اونجا برای اندازه گیری سایز سر و اینا
چرا این چیزا برای من سوال نمیشه
فکر کنم خیلی مامان بیخیالیم 😅😅😅
اره هر موقع ی جایی حس میشه
همونجوری که لگداش هر موقع ی جایی حس میشه
آره منم اونطور میشم
من بعضی وقتا کنار نافم سمت چپ حس میکنم بعضی وقتا پایین ترش به سمت زیر شکم
اره همه جا حس میکنم
اره
بچه تو یه حالت که نمیمونه
من که فقط زیر شکمم حس میکنم
سفالیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.