۱۶ پاسخ

من الان هم که به دنیا اومده همونطور سکسکه میکنه بچم

وای خداروشکر گفتم نکنه بعدا که به دنیا میاد شکم درد بگیره الهی قربونش برم هروز سکسکه میکنه

بله و خیلی خوبه

اره منم حسش میکنم خیلی خوبه🥹
واسه منم روزی دو سه بار اینا سکسکه می‌کنه

اوهوم تقریبا هر روز گاهی چندبار

سکسکه زیاد = حال خوب نی نی

اره برا منم زیاد سکسکه میکنه

اره جانم

بله عزیزم

من مثل نبض حس میکنم بعضی وقتا نمیدونم همونه یان

من خیلییی واضح حس میکنم

من لرزش جنین تو شکمم رو به سکسه تعبیر کردم،اما مطمئن نیستم

اره خیلی باحاله

آره و طبیعیه

منم‌حس‌نمیکنم

من ن

سوال های مرتبط