۸ پاسخ

عزیزم چیکار کردین که با وجود شیر خشک دادن بازم سینه رو ول نکرذ بچه؟

اگه خیلی وابسته س گناه داره ، بچه زیر سینه خیلی راحت تر می‌خوابه
من هر موقع شیر خودم و مبدم راحت خوابش می‌بره، شیر خشک که میدم کلی باید رو پا تکون ش بدم یا بغلم راه برم تا بخوابه

همه فاز نصیحت 😶😶😶

چرا تا یکی این سوالو میپرسه همه شروع میکنن به نصیحت کردن و سرزنش کردن…اگر تجربه دارین سوالشو جواب بدین بقیش به ما ربطی نداره…دایه مهربان تر از مادر شدن همه
مادری کردن فقط به شیر دادن نیست که

چقدر قضاوت.خب شاید یه مشکلی براش پیش اومده که دیگه نمیخواد شیر خودشو بده .درست شیر مادر خیلی بهتر از شیرخشک هست اما نه به هر قیمتی

بیچاره کسایی که شیر ندارن و دعا میکنن و نمیدنم صدتا چیز میخورن شیر داشته باشن نه به شمایی که نمیخوایی شیر بدی

سلام عزیزم خوب چرا نمیخوای بهش بدی چقدر خوبه ک شیر خودتون میخوره بزرگترین نعمت خدا بهت داده من خودم دوتا بچه دارم دوتاشون شیر خودم دادم تا شش ماهگی از هیچ کمکی هم شروع نکردم باعشق شیر میدم

حیفه شیر خودتو بده بعدا پشیمون میشی

سوال های مرتبط