۹ پاسخ

بیحسی با امپوله ک ب کمر میزنن من درخواست داده بودم چون شب خورد ب زایمانم دگتر بیهوشی نبود و نزد برام فقط موقع درد شدید یه کپسول بود میگفت درد ک گرفت بزار دهنت نفس بکش از صد درصد ۲۰درصد درد رو کم میکرد، زایمان طبیعی با گاز ک رایگانه ولی هزینه اون امپول رو نمیدونم من خیلی خیلی اذیت شدم با اینکه زایمان دومم بودم از صب ۳سانت بود فاطله درد ۲۵دقیقه نرفتم دکتر گفتم بزار فاطله کمتر بشه تا غروب ک شد هر ده دقیقه رفتم ۵سانت بودم

من استفاده کردم بنظر خودم تاثیر چندانی نداشت

من هم گاز استفاده کردم و هم بی دردی تزریقی
زایمان بی. درد نداریم کلا
این دفع اگه طبیعی بشم میخوام اپیدورال بزنم

منکه باگاز.یج ومنگ بودم فقط

و این لحظه ها از رگ گردن به من نزدیک تره 💁🏼‍♀️ دکترم معاینه کرد گفت ۲ سانتی برو اگه تا آخر هفته دردت نگرفت بیا بستریت میکنم با گاز زایمان کنی

3سانت نه 6سانت عزیزم با امپول هم هس

اپیدورال هست
باید شرایط زایمانت خوب پیش بره دهانه چهار تا پنج سانت باز بشه
بعدش آمپول بی حسی میزنن و با کمک دکتر و مانا و خود بچه میکشن میاد بیرون و بخیه میکنن

از۴،۵سانت به بعده ومثل ماسک اکسیژنه موقع انقباضات میزاری روی بینی وباعث گیجی میشه،،گاز انتونکس بهش میگن

گاز انتونکسه . من با امپول بیحس شدم

سوال های مرتبط