من ۳۳هفته دادم دیگه ننوشته دکتر
جایی هم که رفتم واسه وقت سز اونم چیزی نگفته
سنو و ن عزیزم
سونو هفته 36
هم وزن چک می شه
هم سفالیک و بریچ بودن بچه
به شرط خوب بودن همه چیز نهایت دوتا سونو
آزمایش که نیست بنظرم فقط سونو ماه اخر هست
۳۲هفته و ۳۷هفته همون سونو رشد سلامت
دیگه چیزی نیست فقط ممکنه اواخر و نزدیک به زایمان یه سونو دکترت برات بنویسه برای اینکه ببینه وضعیت جنین چجوریه، با سر یا ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.