خانوما شما سیسمونی تون صفر تا صد چند گرفت قیمتا چطوره؟

۲۵ پاسخ

عزیزم اگه خیلی چشم و هم چشمی نداری و به اندازه میخوای خرید کنی و لباس الکی و اسباب بازی چرت و پرت نخری میتونی با ۶۰،۷۰ تومن جمعش کنی
با سرویس خواب البته

ن عشقم پنجاه تومن تو جیبت باشه همه چی میخری

من امروز رفتم اینا رو گرفتم شد ۷۰ تومن
تخت کودک نوجوان بدونه کمد اینا ۲۱تومن
گهواره کنار مادر از همونا که توی ترب هست اما جنس خوبش ۹ تومن
صندلی ماشین (چون برام مهم بود برند خیلی خوب گرفتم)۲۵تومن برند مکسی کوزی ،ولی استوک هست توی ترب همون ۶۷ تومنه
کالسکه کیدیلو (چون برام مهم بود سبک باشه و مسافرتی و زیاد استفاده نداره برام فکر کنم مدل g530بود اسمش) ۱۵ تومن

من تاحالا یک میلیاردتومن خرید کردم

من همه چی رو سعی کردم قیمت مناسب بردارم و خیلی ام چیزهای الکی نخریدم اما بازم تا الان ۱۰۰ میلیون هزینه کردم

۵۰تومن من که میگم ۴۰۰ اینا میشه
اخه سرویس خواب ۱۰۰ ایناس

و.

من فعلا بدون کالسکه و صندلی ماشین و روروئک ‌صندلی غذا و تشک تختش هنوز مونده و ی سری خورده ریز فعلا ۲۰۰ شده خریدام

من تخت و کمد و دراور و شلف و لباس و وسایل ضروری گرفتم هنوزم مونده خریدا تا الان شده ۱۴۰، کالسکه و کریر و صندلی ماشین و صندلی غذاام نخریدم هنوز

قبل عید تقریبا ۲۳۵

۲۵۰تا الان کالسکه کریر و صندلی ماشین هنوز نخریدم لباس تا ۳ماهگی فقط خریدم اسباب بازی نخریدم همه چیزهایی که تا ۳ماه لازمه خریدم یعنی ظرف غذا و اینها هنوز نگرفتم

من بدون سرویس خواب و بدون کالسکه روروئک اینا 70 میلیون شده 😑😑

من ۱۵۰ شد کالسکه و کریر و اینجور چیزا هم نخریدم سرویس چوب ننو فرش مینی واش روروئک و لباس و اسباب بازی و روتختی و پتو و اینجور چیزا این قیمت شد

من بدون تخت و کمد فقط چیزای مورد نیاز شد ۶۰

من قبل از عید گرفتم با تخت و کمد و کنسول و لباس و خورده ریزا نزدیک ۲۰۰میلیون شد

سیسمونی بچه دوم چند؟
یعنی تخت و کالسکه و اینا نمیخوام

من صفر تا صد حدودا 100/120

واسه من تخت و کمد و یه گهواره 55
خرده ریزا با لباس و کالسکه 75
تشک تختشم 12

تخت و کمد حدودا قیمت مناسب 50حساب کن
کالسکه کریر و مامی بگ رو 10/15تومن
گهواره8
لباس و خورده ریز و اینا هم رو 40-50حساب کن

من حدودا ۲۱۵ شد

۱۲۰ شده تقریبا

حدوداً ۴۰۰ البته همه چیزو قبل عید گرفتم
الان بخوام همونارو بگیرم باید حداقل ۶۰۰ هزینه کنم

من با تخت شد ۱۵۰ تقریبا چیزای معمولی گرفتم

همه قیمتی هست بعضیا خیلی به مارک اهمیت میدن گرون تره بعضیا نه من خودم به بعضی چیزا واقعا مارکش برام مهم نی مثلا من کالسکه چون زیاد میدونم استفاده ای ندارم ارزون گرفتم بعضیا استفاده بیشتر میکنن میرن مارک گرون میخرن

من هنوز نگرفتم ولی کم کم روی ۵۰باید حساب کرد

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی