چرا همه 100 تمن خرج کردن من فقد کمد نخریدم کلا 35 تمن شده با بهترین وسایل شما چی کار کردین انقد شده؟ 😐
من اونایی که الکی بلوف میان میگن 300 میلیون شده یکی ش گفته 500 تومن درک نمیکنم خب خواهر من درسته گرونیه ولی مگه چی خریدی که میگی 500 تومن هنوز خرید هاشم نصفش مونده نکنین مگه بهتون مدال میدن با150 تومن از صفرتا 100 بهترین مارک ها هارو میشه خرید چراانقدر دروغ میبافین اخه چی گیرتون میاد ما گوش هامون مخملیه لابد
هر کی هر چی خریده مبارکش باشه 🥰این اختلاف قیمت سیسمونیا هم بستگی به وضعیت مالی داره هم عقیده آدما مثلاً یکی براش مهم نیست جنس لباس چی باشه چون معتقده زودی کوچیک میشن
یکیم عین خودم میگه اگه قراره یبارم بپوشه جنسش عالی باشه ... بنظرم این وسطا چیزی که خیلی مهمه اینه که بر اساس شرایط و زندگی خودتون خرید کنید و اجازه ندین این عکس ها و حرف های بقیه روتون تاثیر بذاره و فشار بهتون بیاد
با هر چی که خریدین کیف کنید و خوشحال باشید که همونم تونستید🥰
بستگی به خودت داره و جنسی که میخری من نسبتا همه چیو خوب خریدم تا الان بدون سرویس چوب ۲۵۰خرج کردم (بخاطر این میگم بستگی به خودت داره یه نمونه بگم ساک لوازم از یکی دوتومن هست تا ده تومن
بازار بزرگ اوستورتولی😊قیمتام عمدس مناسبتره
۳۰درصد سیسمونی کامل به هیچ عنوان استفاده نداره بچه من الان یک ساله هنوز خیلی از وسایل اصلا استفاده نمیشه فقط فانتزی که مادر شوهر نگه نیاورده
ببین گرون 400 متوسط بین 200 تا 100 کم هزینه تا 30 تومن میشه جمعش کرد حتی کمتر
من لباس و کالسکه و تخت کنار مادر و صندلی غذا و صندلی ماشین و بقیه خورد ریزارو از نی نی لند گرفتم شد ۱۵۰
دیروزم سرویس چوب سفارش دادم یه تخت دو منظوره با یه کمد و شلف شد ۸۳
ماشالا ماشالا به همتون🥴😂 من میخام با ۶۰،۷۰ سرو تهشو به هم بیارم
هم بوجه کاملشو ندارم، هم خیلی چیزاش نیاز واجب و ضروری نمیبینم که بگیرم و جا ندارم
تا الان شده ۲۱۰ تومن ولی حالا کلی چیزش مونده
وسایل ضروری گرفتم ۱۰تومن شد
بستگی به خودت داره واقعا خیلی چیزا لازم نیس میشه بعد از بدنیا اومدن بچه کم کم بخری مثلا صندلی غذا یا سرویس کامل کالسکه واقعا همش نیاز نمیشه اصلا لیست سیسمونی رو من نگاه میکنم واقعا خیلیاش استفاده نداره هرکی هم دورم دیدم پیشمون شده از خریدای الکیش .. پس به نیاز خرید کن که بعد پشیمون نشی
من با سرویس خواب و بقیه وسایل ضروری ۱۵۰ اینا شده فک کنم اسباب بازی اینا نخریدم لباسم زیاد نخریدم کلا از هر سایز سه دست گرفتم صفر و یک و دو واس بیرون هیچی نخریدم
من که تخت و کمد رو فقط ۱۶۰ خریدم چیزایی مثل کالسکه و کریر و روروئک و وسایل بازی نخریدم و چیزای ضروری ۶۰،۷۰ تایی شده ( بدون کارای اتاقش)
من به جز کمد همه چی گرفتم شد ۱۵۰😶بنظرم خیلی گرون شد
والا مال من تا همین الان ۲۵۰ اینا شده تازه کم و کسری هم دارم احتمالا تا کامل بشه به ۳۰۰ اینا برسه
من سیسمونی تقریبا معقول و متوسط گرفتم مامانم زحمت کشید سعی کردم همه چی رو جنس متوسط یا رو ب بالا بگیرم هیچ چیزم مارک خارجی نگرفتم کمد هم نگرفتم فقط تخت با گوشواره بچم ک مامانم کادو داد شد حدودا ۱۵۰ تومن
خودمم ی لیست دارم هیچ کدوم ضروری نیس همه اکسسوری اینا اگر بتونم بگیرم اونم ۱۰ تومن میشه باید بیینم چطور پیش میاد
فک کنم قیمتای شهر باشه فرق میکنه…منم تختو کمدو ،ویترینشو سفارش دادم 90تومن دراومد،کالسکه هم کیدیلو گرفتم14900دیگه بماند هر دفع رفتیم بیرون لباسو خورده ریزه گرفتیم چقدر خرج شده آمارش از دستم خارجه…😮💨
سلام خدا خودش به ما طبقه پایین کمک کنه از یک طرف پشیمون میشی چرا بچه دار شدن ولی باز میگم خدا قهرش میگیره
من کلا وسایل که لازم بود گرفتم شده ۲۰تومن فقط مونده کمد با لباساش ک فک کنم کلا بشه ۵۰تومن کل خریدم ...فقط تخت با کالسکه لازمم نبود نگرفتم ...بعضیا خیلی سختش میکنین چخبره مگه😐
واقعا به خودت بستگی داره ک چجور بخواهی بگیری من هنوز تخت و کمد و وزیر و اسباب بازی نخریدم شده ۱۰۰ میلیون شرایط هرکس متفاوته
عزیزم قصد فضولی ندارم
اما کاشکی از همون روز بعد آنومالی شروع کرده بودی بگیری
الان خیلی قیمت ها متفاوته
امروز میری ست بیمارستان قیمت میگیری ۵۰۰فردادهمون مارک همون جنس یعنی همونو ۱/۵تو پاچه آدم میکنند
والا من با خریدایی که هنوز مونده اگر بخوام اونارم حساب کنم بگم ۱۵۰ الی ۲۰۰
ببین بستگی داره چطوری چی بخری
اگر بخوای مارک و برند بگیری کم کمش ۱۰۰ ۱۵۰ باید بذاری
وگرنه کالسکه ۵تومنی هست ۱۲تومنیم هست
تخت و کمد ۶۰ ۷۰تومنی هست ۱۰۰تومنی هم هست
دیگه بستگی به خودت داری چیو چطوری بخری
من فقط وسایل های ضروری رو گرفتم تا الان ۳۰ تومن شده مارک برند هم نخریدم هیچی رو ۳۸ تومن هم تخت و کمد و دراور قرار. داد بستیم تو شهر ارومیه که کلا فک کنم بشه با ۷۰ تومن جمعش کرد لباس هم زیاد نگرفتم کل لباس هاش تو تاپیک هام هستمی تونی ببینی
من تا الان سرویس خواب تخت و کمد و دراور با وسایل بهداشتی و خورده ریز ب جز لباسا و کالسکه اینا ۱۷۰ شده فکر کنم کلش ۳۰۰ بشه با حساب کتابایی ک کردیم
وای خیلی ناراحت شدم کامنتارو خوندم من چیز زیادی نگرفتم هنوز یعنی اینهمه هزینه میشه!!ماهایی ک وضعیت مالیمون متوسط تو خونه اجاره ای چجوری تهیه کنیم خدایا بدادمون برس😭😓
سیسمونی منو مامان و بابام زحمت کشیدن خریدن تا الان ۲۳۰ تومن شده به غیر کادو پسرم که دستبد طلا خریدن
انشالله پنجشنبه سیسمونی میارن برام😍
خدا بزرگه این فرشته کوچولوا انقدر خوش روزی هستن که بشه تواین شرایط گرونی براشون چیزای خوب خرید
کلا شد ۱۳۰ میلیون
وسایل کالسکه و لباس و کلا همه چی رو از خرازیها خریدیم
ست کمد و تخت هم از قره آغاج
خب بستگی داره امروز سرویس چوب شرکتی قیمت کردم فقط تختش ۶۸ تومن بود بعد رفتم کارای تولیدی با همون کیفیت دیدم تخت و کمد باهم ۶۸ تومن شد.یا مثلا کالسکه کیدیلو قیمت کردم۲۰ تومن بعد سرویس کالسکه و کریر و ساک چیکو ایرانی قیمت کردم روهم ۲۰ تومن میشد
من تا الان فک کنم۱۲۲اینا شده
که مامان بابام خریدن
۳۰۰ تا ۴۰۰ با تخت و کمد
من ۵۰ تومن بدون تخت کمد فعلا خریدم ولی هیچییییی نیس کلا ۴ تا نایلون بزرگ شده🫠
بجز تخت و کمد حدود ۶۰ ، ۷۰ میگیره
من تا الا۱۰۰
من از آقا بزرگ بجز تخت و کمد و کالسکه و کریر تقریبا همه چی گرقتم شد ۶۵
همه چی هم راحت ست هم گرفتم نیاز نبود از این مغازه ب اون مغازه بچرخم
تا الان ۳۰۰ و خورده ای شده، کریر و وسایل بیمارستان خودم مونده، راستش وان حمام هم شاید نخرم☹️
۱۰۰ نرمالشه، خیلی بخوای زیاد بخری ۱۵۰
من مامانم اینا میگیرن ولی خ گرون شدهههههه .پک بهداشتی فیروز امروز گرفتن ۳۵۰ فرداش ۵۰۰ شد😐😐😐
با ۱۰۰ تومن
من تو تاپیکام عکس سیسمونی دخترم هس ۲۳۰ شد
من تا الان ۲۴۸
من با ۱۰۰ ت بهترین وسایل گرفتم نگران نباش تازه خیلی چیزا که لازم نبودم گرفتم شاید بتونی با کمترم جمش کنی
من همه چی گرفتم غیر از مینی واش و عروسک
شده ۱۰۰ تومن
سیسمونی آقابزرگ کلا ۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.