من طبیعی اوردم واقعا خوب بود برگردم عقب صدرصد طبیعی میرم فقط اخرش دردش بد بود بعد از اون من اصلا درد نداشتم الانم حالم کامل خوبه بعد زایمان من یه قرص هم نخوردم
دقیقا منم از اونجایی ک دوس دارم بچم آمد پیشم سر حال باشم میگن طبعیی خوبه بعدش راحتی
مثل من 😂 تف کنیم ازگلو بیادبیرون
تومنی یا من توام
کاش میشد تخم میذاشتیم 😂😂
تخم بزار عزیزم
منم
ولی سزارین 👊
راه برگشت نداری خواهر
یکی رو انتخاب کن
اوق بزن بیارش بالا 😐
منم از جفتش میترسم ولی انتخابم طبیعی
تخم بزار عزیزم 😅
بشین تو خونه تا دردات بیاد اونموقع مجبوری میری زایمان میکنی🤣🤣🤣
ب نظرم طبیعی بهتره چون ی روز درد رو میکشی بعد زایمان دیگه دردی نداری ولی سزارین بعدش جای بخیه ها درد میکنه ممکنه عفونت کنه و طول میکشه تا خوب بشی ولی طبیعی اینطور نیست من دوتا طبیعی داشتم این سری اجباری سزارین شدم بخاطر فشار و دوقلویی ولی هنوز خوب نشدم میخوام بچه رو بردارم زخمم تیر میکشه
یا باید بالابیاری یا دانلودش کنی😂😂متاسفانه یکی از همین دوراهو باید انتخاب کنی ولی سعی کن آگاهانه باشه نه با گفتن دونفر و...
منم مثل شما بودم سزارین با بیهوشی انجام دادم بنظرم خیلییی بهتر از طبیعیه حداقل😂
دیگه واسه ترسیدن دیره خواهر😂
سزارین با بیهوشی بردار 😅
از کمر بیحس نشی اگه میترسی
تخم بزار 😂🤦🏻♀️
سزارین اصلاسخت نیست من دوتا عمل باهم انجام دادم مسکنم فقط استامینوفن هست
سزارین اصلا ترس نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.