خانوما باید چیکار کنم که سزارین دلبخواهی بشم

۱۲ پاسخ

آخه سزارین چیه که میخوایین سزارین بشین، فقط طبیعی

دوم هم اینکه دست هات رو ببری بالا بچه بریچ بشه سزارین میشی دولتی😂 . بیمارستان آتیه همدان هم خیلی تمیز و خوبه در حد بوعلی عالیه. هزینش هم دولتیه.
این دو روش رو من میدونم . با بیمارستان ها☺️

دکتر‌که سزارین میکنه پیدا کنی +زیر میزی + بیمارستان خصوصی =
به راحتی میتونی زایمان کنی .
دکتر علی محمدی تو بیمارستان بوعلی سزارین میکنه‌ . رئیس بیمارستانه خودش . خیلی هم کارش عالیه . هم طول برشش کمتره هم کمتر دستکاری میکنه شکمو . قشنگم بخیه میزنه . خواهر منم رفت پیشش.
تو بیمارستان پرستارها هم خیلی خوش رفتارت باهات به خاطر دکتره.
میخوای هی از الان برو پیشش .
منم بعد سونو انومالیم میخوام برم پیشش .

تو همدان دکتر یزدانی ام سزارین میکنه اونم پول میگیره . هی تو بوعلی هستش .

دولتی سخت قبول میکنن ولی شخصی میتونی اختیاری هزینش بالاس ولی

نامه فوبیا به زایمان طبیعی داشته باشی،مستقیم میری سزارین.

پول پول پول.
البته من دیروزتوبیمارستان شنیدم سزاختیاری روخیلی سخت کردن

بنام خدا
پول بدی

به نام خدا
زیرمیزی
متاسفانه

زیرمیزی بدی

هیچی به دکترت زیرمیزی بده حله😂

باید خواهش کنی

بیمارستان خصوصی برو

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نقطه🤍 مامان نقطه🤍 هفته پانزدهم بارداری