۹ پاسخ

نترس اوکیه تا ۳تا

من سزارین چهارمم هفدهم انشاالله استرس شدیدم دارم

دوتابچه های دیگت چی هستن این چیه به سلامتی

چسبندگی نداری،سعی کن دیگه باردارنشی،من برای بارچهارم باردارشدم، ازترسم سقط کردم،چون میگن احتمال اینکه لایه های داخلی بازبشن وخونریزی داخلی کنی هست،که جون مادروبچه درخطره

من😭😭

سلام من سزارین اولم خیلی عالی بود ولی برا دومی وحشتناک بود الانم باردارم از سومی میترسم

ما اولیا باید بترسیم 🥲

سزارین دوم درد داشتی؟

من
واسه چی استرس

سوال های مرتبط