خانوما من ۷ ماه لتروزول مصرف کردم الان باردارم ممکنه دوقلو شه؟

۶ پاسخ

۷ ماه دارو خوردی تا باردار شدی؟ یعنی انقدر طول میکشه؟ مشکلت چی بود؟

منم شنیدم احتمال دوقلویی هست
ولی من مصرف میکردم ولی دوقلو نشد

اها تنبلی تخمدان داشتی توام

ببخشید لتروزول برای چیه دکترم ب منم داده

ازادسازیم زدی یا فقط لتروزول دکترت کیه

بتا دادی

سوال های مرتبط