۳ پاسخ

ببین چقد ادامه داره
من خودم یکی دوبار کمردرد پریودی گرفتم ولی ادامه دار نبود درد زایمانم نبود

اره جانم بهتره بری بیمارستان ان شاالله به سلامتی نی نی به دنیا بیاد

آره عزیزم اولین علائم هست شاید تا چند ساعت دیگه دردهات شروع شه

سوال های مرتبط

مامان لونا مامان لونا روزهای ابتدایی تولد