بچه های شمام با روروئک می دُوَن تو خونه،

۱۴ پاسخ

پسرم فقط حمله میکنه میکوبه با ذوق به در دیوار..هر سری انگار بار اول سوار میشه😂ولی دخترم راه میبره فقط

گیسو نمیمونه توش اصلا

اره دقیقا😂
انگار تقویتش کردن🥴😂

تازه امروز واسه اولین بار گذاشتمش بیشتر سرگرم چراغهای روش بود تا راه رفتن

خیر😂عقبی میره مارو مجبور میکنه که بکشیمش تو کل خونه

اره تندتندقدم برمیداره😂😂

تاحدودی آره

بدون روروئکم میدوعه 🤣🤣🤣🤣

اره بابا... صداش ک‌میزنم بدتر در میاره و میخنده

نه بابااا

بدوع که دیگ غمی ندارم😐.
اما فعلا کمی میاد جلو و عقب ومیچرخه

اره خیلی

بدوبدو که نه ولی راه میره اروم اروم

اره😁

سوال های مرتبط

مامان کلوچه🍪🍯💗 مامان کلوچه🍪🍯💗 ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی