خانما برا سرفه خلطی اونم کم چ شربتی میدید ؟

۱ پاسخ

من الان یک ماهه درگیرشم
سیتریزین و مونته لوکاست و چرخ خشک کن میدم
دکتر گفت بخاطر الرژیه بهتر شده ولی هنوز خلط داره سینه ش

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان میران و💙تودلی مامان میران و💙تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۲ سالگی