من انومالی سفالیک بود بچه
امروز ولی حرکاتش پایین شده
واژنمم سنگین شده
دلیلشو نمیدونم
منی که هنوزم دخترم بریچه و حرکاتش تو واژنمه ،امروز دیگه گریم گرفته بود انگار سوزن میزنن به واژنم همش میسوزه همش جیش دارم خیلی درد داره مدام هم خودشو سفت میکنه کلی گریه دارم از درد😭😩😩
دلیلش اینه که یه جا واینمیسع نی نی تو شکمت کله ملغ میزنع
من انومالی سفالیک بودم ولی گاهی اوقات مثل امشب حرکاتش تو واژنمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.