۴ پاسخ

واژن چی ؟اون درد میکنه ؟

اگر درد میگیره و ول میکنه رو به شدید شدنه و لکه بینی داری اره خطرناکه درغیر این صورت استرس نگیر طبیعیه

منم خب زیاد سرپا باشم و کار کنم و پیاده روی کنم این‌دروازه میاد سراغم ولی با استراحت رفع میشه

عزیزم اینا عادیه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری