سلااام کمک کنید برا سرفه ۸ماهه چی بدم خووبه؟

۳ پاسخ

قطره پلارژین عالیه دخترم خعلی سرفه میکرد دکتر اطفال بهش داد

شربت ضد سرفه پدیابست رو بده
برای یکساله ولی میتونی روزی دو سی سی بدی بهش خوب میشه دعام میکنی
اگه سرفه هاش خلطی هم باشه قشنگ از طریق بینی تخلیه میشه
میتونی ی سی سی صبح بدی یه سی سی شب

اگه خلطی نیست پلارژین ولی اگه خلطی باید خشک کن بدی،
4 تخمه بده

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۸ ماهگی
مامان برسا(پهلوان)💙 مامان برسا(پهلوان)💙 ۱ سالگی