اونقدرام تلخ نیست که قابل خوردن نباشه
ی قند کوچولو بنداز عادت کرد دیگه ننداز
یک ماه زمان برد تا بهش عادت کرد
عزیزم ماهم پپتی میدیم..اولاش سخته خیلی کم میخورع یا شاید نخوره.ولی وقتی گشنش بشه مجبوره بخوره...پس بهش بده...برای رفلاکس هم خوبه دیگه بالا نمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.