از دکتر بلاگر ها فرار کن فرار
کلینیک مام و نیکان اینقدر دکتر خوب داره که نخوای به این فکر کنی
خيلي دكتر افتضاحي من ٣ماه الكي وقتمو كنارش تلف كردم هزار تا قرص و دارو سنگين ميداد تهشم هيچي به هيچي تازه بدترمم كرد خداروشكر بعد سه ماه دكترمو عوض كردم الان توي پروسه خيلي خوبي افتادم من توصيه ميكنم مجبورم باشه ادم نره پيشش
اصلا خوب نیست قبل عید ویزیتش ۱۵۰۰ بود. الکی ۲ تا ۵۰۰ ویزیت میگرفت و ۵۰۰ سونو
الان مجازیش ۷۰۰ که باید نهایت ۵۰۰ باشه.همش دسیارهاش جوابتو میدن و اصلا ۲ دیقه نمیتونی باهاش حرف بزنی .
منم پیشش رفتم کیست گرفتم
من بعد ۶ماه دکتر امیری هرندی رفتم تازه انلاین خیلی با دقت و حوصله جواب میداد.
خیلییی تبلیغات داره!و بنظرم خیلی سرش شلوغه.دکتری که انقد سرش شلوغه نمیتونه درست و حسابی برات وقت بذاره
مضخرف ترین پولکی ترین دکتر برو پیش دکتر سیده معصومه میر قاضی سعید عالی هستش دستش سبک
بعد همش تو اینستاگرام خب پس کی وقت میکنه مریض ببینه انگار خیلی شوآف میکنه
من شنیدم خییییلی پولکی هست الان هم به اندازه کافی هزینه ها زیاد هست اول هم که زنگ بزنی نوبت میده مشاوره با همکاراش
من رفتمنتیجه گرفتم ولی قسمتم نبود متاسفانه
من سه بار وزیت شدم و هنوز باردار نشدم امیدوارم که نتیجه بگیرم
من رفتم از وقتی رفتم پیشش کیست گرفتم خوبمنمیشم قبلا پیش دکتر دیگه میرفتم داروهای امپولای ک دکتر خودم میداد خیلی بیشتر از اون بود ماه دومی کبهم دارو داد کیست گرفتم پیش دکتر خودم میخواستم انتقال بدم گفتم شانسمو با امیریم امتحان کنم الان از اذر ماه همش کیست دارم انتقالم عقب میفته
دوستم حاملس پیش اون میره
من ivf کردم منفی شدبعد کلی هزینه کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.