۵ پاسخ

دکتر صدیقه حسینی موسی.
استاد دانشگاه و استاد جراح های بیمارستان شریعتی هست.
فلوشیپ ناباروری و متخصص زنان.
خیلییییی آدم با خدایی هست و وقت می‌ذاره تو مطب برای همه مریضا.
برای هر مریض نیم ساعت وقت می‌ذاره اگه لازم باشه.

دکتر مرجان محبوبی

من تهرانپارس دکتر مسروره حسینی و زیر نظرش هستم عالیه
قبلا پاسداران و جردن پیش دوتا دکتر الکی معروف میرفتم فقط وقتم تلف کردم

شیوا مرواریان خیلی دکتر خوبیه به نظر خودم من با داروی اون باردار شدم‌.
کلا هم فضای مطبش خوبه و خودش خوبه به نظرم.

من شهریار عطارزاده میرفتم.قصد دارم برم نیکان غرب نوشین نظری

سوال های مرتبط