نی نی من شبم روزم فقط لگد میزنه 🥲😂واسه شماهم همینه

۴ پاسخ

خوداجان ماشاالله

من نه
خیلی آرومه صبا که گشنه باشم یخورده وول میخوره بعد از صبحانه درست میشه

بچه من کلا بین الطلوعین بیداره😂 میخواد رزق و روزیشو بگیره بعد بخوابه

اره پاش الان تو پهلومه برم نمیداره

سوال های مرتبط