ارره
سر میخوره
لگد و ضربه نداره
اره عزیزدل طبیعی
آره امروز یکم حرکت کرده الانم هیچی نگرانم
این بچه ها تا ب دنیا بیان ما دق میکنیم🫥🫥🫥
آره واسه منم همینه بیشتر کش و قوس میده خودشو
ای جونم بخوشی و سلامتی تنش کنی عزیزم🥰⚘️ برای من حرکاتش خوبه و بعضی وقتا ضربههای محکم میزنه اما مسلما دیگه برای شما دوتا هست حرکتشون بیشتر کش و قوس هست تا ضربه محکم و لگدبزنن
والا من یجوریی میزنه انگار ارث باباشو خوردمه😂😂😂
کمتر اما کوبنده
برای من از دیروز اینطوری شده خیلی حرکاتش ملوشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.