۹ پاسخ

ارره
سر میخوره
لگد و ضربه نداره

اره عزیزدل طبیعی

آره امروز یکم حرکت کرده الانم هیچی نگرانم

این بچه ها تا ب دنیا بیان ما دق میکنیم🫥🫥🫥

آره واسه منم همینه بیشتر کش و قوس میده خودشو

ای جونم بخوشی و سلامتی تنش کنی عزیزم🥰⚘️ برای من حرکاتش خوبه و بعضی وقتا ضربه‌های محکم میزنه اما مسلما دیگه برای شما دوتا هست حرکتشون بیشتر کش و قوس هست تا ضربه محکم و لگدبزنن

والا من یجوریی میزنه انگار ارث باباشو خوردمه😂😂😂

کمتر اما کوبنده

برای من از دیروز اینطوری شده خیلی حرکاتش ملو‌شده

سوال های مرتبط

مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد